JORNADA TÈCNICA ‘TRANSICIÓ ENERGÈTICA I ECOLÒGICA’

Aula Magna. Facultat d'Economia i Empresa, Reus

El divendres 10 de maig a les 9:00h. tindrà lloc la Jornada Tècnica "Transició Energètica i Ecològica", en el marc del projecte 'Social Perception and Ecological Tansition under a Multi-Dimensional Socio-Economic Analysis of the Spanish Regions'. Taula rodona amb intervencions de diferents visions sobre la transició ecològica i energètica a Espanya, on es presentaran els principals resultats de la percepció de la transició ecològica a les 17 CCAA espanyoles. Inaugurarà la Jornada el vicerector d’Economía, Infraestructures i Relacions Institucionals de la URV, Juan Antonio Duro i presentarà als ponents Josep Maria Arauzo-Carod.

Comptarem amb la participació de Maria Llop Llop, Directora del Departament d'Economia, i Investigadora Principal del projecte SPECTRUM, Lucía Blanco Cano, Subdirectora Adjunta SG Prospectiva, Estrategia y Normativa en Materia de Energía, Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico, Leonardo Bejerano i Manjón, Cap de la Oficina Catalana del Canvi Climàtic, Direcció General de Canvi Climàtic i Qualitat Ambiental, Secretaria d'Acció Climàtica, Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Jaume Morron, Consultor sobre implantació de energies renovables, Carles Riba, President CMES - Col·lectiu per a un nou model energètic i social sostenible, Professor emèrit de la UPC i Enric Aguilar, Director de l'IU-RESCAT, que actuarà de moderador.

Finançat: TED2021-130835B-I00 funded by MCIN/AEI/10.13039/501100011033 and by the "European Union NextGenerationEU/PRTR"

Pujar

Pòster