Jornada Tècnica 'La regulació del VTC a Europa i la sostenibilitat del transport urbà'

Sala de Graus. Facultat d'Economia. Reus

El dimecres 22 de maig a les 12:00h tindrà lloc la Jornada Tècnica "La regulació del VTC a Europa i la sostenibilitat del transport urbà", coordinada pel Centre de Documentació Europea de la URV i el Centre de Recerca ECO-SOS. Hi haurà una taula rodona amb intervencions de diferents ponents de l'àmbit acadèmic i professional, que aportaran la seva visió respecte del tema tractat des d'un punt de vista econòmic i jurídic. Més en particular, s'abordarà la regulació de les zones de baixes emissions pel que fa a la circulació de taxis i VTCs.

Comptarem amb la participació del Xavier Fageda (UB), l'Emilio Domínguez (NLD Abogados), el Thibaud Simphal (Global Head of sustainability, UBER) i el Marc Tarrés (UB). Moderarà la sessió el Ricardo Flores (ECO-SOS-URV).

Elements relacionats

Pòster