Jornada Tècnica sobre Territori i Infraestructures: l'Estació Intermodal del Camp de Tarragona

Conferències  -

Jornada Tècnica sobre Territori i Infraestructures: l'Estació Intermodal del Camp de Tarragona

La jornada s’ha celebrat el dia 26 d’abril a les 9 h. conjuntament amb la Cambra de Comerç de Reus amb una audiència global de més de 140 assistents. Els ponents han estat: Germà Bel (Catedràtic de la Universitat de Barcelona i actualment visitant a la University College de Londres), Albert Castellanos (Ministeri d'Economia i Hisenda, Generalitat de Catalunya), Aaron Gutiérrez (professor Agregat Universitat Rovira i Virgili), Josep Mateu (president del Reial Automòbil Club de Catalunya, RACC)

Ha presentat la jornada el President de la Cambra, Jordi Just i s’ha encarregat de la conducció de la mateixa el Director de l’ECO-SOS,  Josep-Maria Arauzo-Carod.