ECO-SOS Converses, amb Mireia Jofre-Bonet

Conferències  -

El dimecres 24 de novembre a les 13:15h tindrà lloc la 3a edició de les ECO-SOS Converses amb Mireia Jofre-Bonet (Vicepresidenta i cap de recerca de la Office of Health Economics (OHE), professora de la City University of London, Investigadora Senior associada a LSE Health Policy) amb el títol "Els efectes de la violència domèstica sobre la salut i el rendiment escolar dels menors d'edat". L'acte serà a la sala de graus de la Facultat d'Economia i Empresa de Reus. Hem previst una retransmissió en streaming via MS Teams i a més a més, gravarem l'acte i el penjarem al nostre canal de YouTube per tal que tothom hi tingui accés.

Mireia Jofre-Bonet , col·labora amb la London School of Hygiene and Tropical Medicine, forma part del London International Development Centre, i ha col·laborat amb nombrosos projectes de recerca i d'assessorament de sistemes públics de salut, inclòs el Departament de Salut del Regne Unit, el de Sierra Leona, i els Departaments de Salut de Catalunya i de les Illes Balears.

Ha treballat temes relacionats amb l'estil de vida i la presa de decisions sobre el comportament de la salut; temes d'organització industrial aplicat al sector sanitari i a la Regulació Farmacèutica; així com la influència de factors ambientals en la salut infantil i benestar, violència domèstica, jornada laboral materna, transmissió inter generacional de la salut.

Cal inscripció prèvia a eco-sos(ELIMINAR)@urv.cat

Elements relacionats