3rd ECO-SOS Doctorials, 15 desembre 2021

Seminaris  -

L'ECO-SOS Doctorials és un workshop dissenyat per a millorar la formació dels estudiants de doctorat i difondre les seves activitats de recerca. En concret, aquests poden presentar treballs estàndard (presentació de 20 minuts) i idees de recerca (presentació de 5 minuts). A més a més, també hi ha una presentació d'un/una investigador/a sènior de l'ECO-SOS amb l'objectiu d'explicar la seva investigació. Aquest acte té lloc dos cops l'any: abans del PhD Workshop on Industrial and Public Economics (WIPE), al desembre, per tal que serveixi com a entrenament per als estudiants que hi participin, i abans de l'estiu, també com a entrenament abans del període en què es programen la majoria de congressos i workshops. El 3r ECO-SOS Doctorials se celebrarà el proper 15 de desembre a la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili, a Reus. En aquesta edició comptarem amb 7 estudiants de doctorat que presentaran la seva recerca i tindrem una presentació final "European Radical Right Populist Parties in Government: Macroeconomic Impact" per part de Montserrat Ferré, membre sènior de ECO-SOS.