Com potenciar el model del Tecnoparc

Nota de premsa  -

El Clúster TIC Catalunya Sud, motor per afavorir l'expansió del sector tecnològic al Camp de Tarragona i l'Ebre, posa com exemple d'èxit l'experiència de Reus

El Clúster TIC Catalunya Sud s'autodefineix "com una associació impulsada pel sector públic i liderada pel sector privat, amb el suport de la universitat Rovira i Virgili, que té com a objectiu promoure i contribuir a la competitivitat del sector de les Tecnologies de la Informació i Comunicació al Camp de tarragona i a les Terres de l'Ebre". L'experiència del Tecnoparc és un bon exemple de l'enorme potencial, encara en part per explotar. "El model Tecnoparc funciona", destaca Sergi Novo, al capdavant del Clúster.

La creació de xarxes de col·laboració entre companyies, la captació de talent i els serveis són els fonaments de l’estratègia per captar l’alta tecnologia.